he bah.... deze pagina wil je vast niet zien....

Kunnen we je helpen? Via het menu of de zoekfunctie rechts boven in de menubalk vind je wat je zoekt. 

Kom je er niet uit? Bel ons of stuur een berichtje. We helpen je graag!

MEER IMPACT? BEREIK HET ONBEWUSTE BESLISCENTRUM VAN DE ANDER

Herken je dat? Je probeert een ander te overtuigen van je goede ideeën. Je formuleert zorgvuldig je mening of advies. Voorziet die van goede argumenten. En toch dringt jouw boodschap niet altijd door. Je bereikt de ander niet echt.

De kans is groot dat je boodschap niet doordringt tot de ander, juist door je argumenten. Die argumenten gaan er namelijk van uit dat de ander een rationele, verstandige beslissing neemt. En guess what… dat doen mensen niet.

Het veranderen van iemands mening of gedrag hangt vooral af van hoe je met die persoon communiceert. Niet zozeer van de inhoud van je boodschap. Sterker nog, als je veel argumenten gebruikt, kan dat de relatie onder druk zetten.
Er is een manier om de ander écht te bereiken . Om met je communicatie meer impact te hebben op de ander. Zodat je samen tot nieuwe inzichten komt. Nieuwe ideeën. Gedragen oplossingen. Zodat je relatie met de ander sterker wordt. De bijvangst? Je wordt een leukere versie van jezelf!

De oplossing? Subconscious Impact (SI). Een bewezen aanpak die bestaat uit 35 gesprekstechnieken die je snel kunt leren. Je manier van communiceren is nooit meer hetzelfde. Het werkt direct. SI for yourself.

VERGROOT JE IMPACT: VOLG EEN OPLEIDING

1 dag

SCHRIJVEN MET IMPACT
€ 750,-

De boodschap van je tekst is glashelder. Het belang ervan voor de lezer ook. Maar toch reageert die lezer niet. Of niet op de manier die jij wilt. In deze ééndaagse training leer je hoe dat komt. En hoe je ervoor zorgt dat de lezer reageert zoals jij wilt.

2 dagen

ADVISEREN MET IMPACT
€ 1.400,-

Je leert je advies tien keer krachtiger te maken door het onbewuste van je klant mee te nemen. Je komt beter in positie. Je wordt eerder betrokken door de (interne) klant en je levert daadwerkelijk toegevoegde waarde.

3 dagen

OPLEIDING TOT PRACTITIONER
€ 2.149,-

Als manager, professional of ondernemer leer je hoe je verbinding creëert in het onbewuste brein van de ander. Hoe je regie voert. Hoe je krachtig aan invloed wint. Onmisbaar voor mensen met visie, goede ideeën en kennis. 

Mensen willen best veranderen. Als je maar weet hoe je ze bereikt in hun onbewuste brein. 

Iemand van gedrag laten veranderen? Dat lijkt een harde dobber. We proberen belang en urgentie te creëren. We werken aan intrinsieke motivatie. Aan proactieve mensen die vanuit eigenaarschap ander gedrag gaan vertonen. Waarom lijkt het zo lastig?

Massaal maken we dezelfde systematische denkfout in onze communicatie. En daarmee houden we onszelf tegen. We denken dat we een ander kunnen bewegen als we de relevantie van de verandering goed voor het voetlicht brengen. Alsof onze gesprekspartner rationeel is. Doordat we vertellen, motiveren, uitleggen, aantonen en storytellen blijft de urgentie, het belang én de beweging bij ons: we leuren en sleuren.

De wetenschap toont aan dat mensen in hoge mate onbewust, irrationeel en emotioneel zijn. Hoe bereik je de ander in z’n onbewuste besliscentrum? Genieke Hertoghs is één van de grondleggers van het gedachtegoed Subconscious Impact. Met het wetenschappelijk fundament van Daniel Kahneman als grondslag, biedt Hertoghs inzicht in hoe je mensen écht bereikt. Hoe je eerst ‘in positie komt’ in het onbewuste brein van de ander. Hoe je daar vervolgens verbinding, eigenaarschap en zelfs gedragsverandering op gang brengt. Als je het eenmaal snapt én je hebt je eigen ego onder controle, dan is daadwerkelijke gedragsverandering eenvoudig.

Dit boek geeft bovendien een doorkijkje naar de volle potentie van het gedachtegoed Subconscious Impact op grotere schaal. Hoe kan het polarisatie voorkomen? En hoe breekt het stevig ingekapselde bubbels open? Hoe draagt het bij aan een meer inclusieve samenleving? En tot slot: hoe stimuleren we gedragsverandering in onze samenleving naar een gezonde leefstijl?

Nieuwsgierig?

Cover boek Don't push me! Hoe je mensen wél beweegt

€ 24,90

Het ‘Hoe-boek’ voor: 

  • veranderbereidheid
  • écht contact in je relaties
  • constructieve communicatie
  • gelijkwaardige samenwerking
  • veilige verbinding
  • aantrekkelijk leiderschap 
  • invloed 
  • wereldvrede!

REVIEWS – WAT VINDEN ANDEREN?

Bewust aan de slag met het onbewuste… stel je eens voor wat je dan kunt bereiken. De kracht van de echte leiders is dat ze hun eigen ego kunnen uitschakelen om de scope van de ander te ontdekken. SI gaat over verbinding, vergroten van het denkvermogen en…. over jezelf kwetsbaar durven opstellen. Juist door je bewust te zijn van de onbewuste voorkeuren van de ander en jezelf, kom je dichter tot elkaar en voel je echt connectie.
Mark Blok
Director Corporate Affairs, Heineken
Deze training kan ik echt aan iedereen aanbevelen (wereldvrede, ik ga ervoor!) en dat zal ik met veel plezier ook voor jullie blijven doen! Toch zullen vooral adviseurs, servicemedewerkers, managers, ondernemers, iedereen die in een gespreksrol zit en die verbinding of resultaat wil bereiken bij de ander, zich aangesproken voelen. En die zou ik het ook zeer zeker allemaal aanbevelen. Overigens ook heel zinvol voor iedereen die kinderen mag opvoeden
Myriam Heffels
Manager Interne Communicatie
Waar ik van genoten heb, en vooral veel van geleerd heb, is het feit dat beide trainers continu doen wat ze zeggen. Dat maakt het heel inzichtelijk en begrijpelijk. Ik vond elke seconde leerzaam en leuk.
Yolanda Wubben
Trainer/coach Commotie

WAAROM JE SPIJT KRIJGT ALS JE WEGKLIKT?

DUBBELE IMPACT

Omdat je jezelf hele praktische instrumenten ontzegt om je impact direct minimaal te verdubbelen. De meeste theorieën over en visies op invloed zijn waar. En tegelijkertijd nog erg abstract. Met SI beschik je over gesprekstechnieken die direct werken. Ook aan de keukentafel…

 

LIFE CHANGING

Omdat de practitioneropleiding wordt gezien als een life changer. Zo één waarvan mensen wilden dat ze hem een decennia of wat eerder hadden gevolgd…

LEUKER MENS

Omdat je er zelf een leuker mens van wordt. Naarmate je meer pullt, word je nieuwsgieriger en meer onderzoekend. Het resultaat daarvan is dat je eigen (voor-)oordeel steeds kleiner wordt. Het pullen wordt nu je tweede natuur!

DE BIJVANGST?
JE WORDT EEN LEUKERE VERSIE VAN JEZELF!